woensdag 30 mei 2012

Sketches and Cards

Zo af en toe maak ik een schets, kleine tekening, kaart of wat dan ook..
Natuurlijk wil ik ze jullie graag laten zien, maar ik denk altijd dat 1 zo'n tekening niet een heel blog waard is. Daarom nu een kleine collectie van waar ik zoal mee bezig ben.

De kwaliteit van de foto's is niet heel goed, sorry.


Deze maakte ik voor een klasgenoot, die een fantastisch verhaal verzon over een kabouter en zijn konijn. Ik kreeg gelijk beelden bij zijn verhaal en heb geprobeerd dit op papier te zetten. Dit is 1 van die beelden..



Verveling in de les bezigheden



Een probeersel van collage techniek.

en nog 1.

                                           Voor een vriendin..

 Een kaart die ik maakte voor een vrouw uit de USA, ze wilde een homemade kaart. Ze vertelde dat ze van breien hield en kaarten ontvangen.. :)
Tijdens mijn stage nam ik pastel krijt mee om met de kinderen hiermee iets te maken, maar uiteindelijk had ik tijdens de voorbereidingen meer plezier dan de kinderen hebben gehad geloof ik...


Nog niet af..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten