donderdag 31 januari 2013

Stempels maken workshop

Zoals jullie weten ben ik al een tijdje bezig met stempels maken.
Meestal op de gekste tijdstippen komt mijn inspiratie (vaak als ik eigenlijk zou moeten slapen).

Misschien zullen de meesten inmiddels denken, wat moet je met al die stempels?
Tja, wanneer je helemaal in het 'nu' tijdperk leeft en alles digitaal doet, is dat de vraag, maar voor mensen zoals ik, die nog brieven schrijven, kaarten sturen, flyers met de hand maken, cadeautjes zelf in pakken etc. is het best leuk.

Maar het maken van de stempels geeft nog wel de meeste voldoening.
Vaak hoor ik leuke reacties en omdat ik zo'n enthousiast persoon ben wil ik ook graag aan andere mensen laten zien hoe leuk stempels maken is. Daarom wil ik beginnen met stempel workshops geven.

De eerste workshop zal plaats vinden op zaterdag 30 maart om 14:00 uur. Er kunnen maximaal 6 personen deelnemen. Kosten: €10,-  Hierbij is materiaal, koffie, thee en drankje na afloop bij inbegrepen.
Plek wordt later bekend gemaakt omdat dit af hangt van aantal deelnemers.

Voor opgave kun je mailen naar: vrijvertaald@outlook.com









6 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke,

    ik zou het superleuk vinden om mee te doen aan je workshop!!!!!!!!!!!!!!! ik ga een mailtje sturen.

    xxxx erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Erika!

    Wat leuk!! Ik zie je mailtje graag tegemoet :)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind je stempels altijd geweldig! ik wil dat ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan niet zien wie je bent, maar mail dat je mee wilt doen naar: vrijvertaald@outlook.com Dan neem ik contact met je op.

      Verwijderen
  4. Hallo geef je nog workshops?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke stempels !
    wat gebruik je voor materiaal? geen linoleum zo t zien

    BeantwoordenVerwijderen